Рекламодателям
Паблишерам
Технологии
Информация

Переглянути на вихідних: 5 промо-роликів з мінімальним продакшном

Якісний промо-ролик – це не завжди дорогі спецефекти або відомі актори у кадрі. Не дивно, що бренди все частіше надають перевагу саме цьому формату, особливо для коммунікації онлайн. 

Звичайне frame-by-frame відео, створене з душею та емоційним підгрунтям, може бути не менш ефективним за ролик зі складним продакшном. 

Ми пропонуємо вам ознайомитись з найкращими промо-роликами брендів у стилі frame-by-frame.

1. Mashable

Mashable вирішили нагадати про старі часи, а саме про 1983-ий. Саме тоді видання TIME вперше вийшло з комп’ютером на обкладинці. І рубрика “машина року” прийшла на місце стандартної “людини року”.

2. Real Estate (Австралія)

Австралійський сайт нерухомості realestate.com.au створив відео із корисною порадою, як полагодити в’єтнамки. Варто додати це відео до закладок – стане у нагоді влітку 🙂

3. Twitter Ads

У січні соціальні медіа майоріли повідомленнями про запуск нових продуктів. У своєму відео Twitter Ads виокремили соціальні медіа, які найчастіше використовували на виставці #Ces2016. Цього року світ побачив штучний розум, техніку, яку можна носити на собі і віртуальну реальність — саме ці теми найчастіше обговорювали у соціальних медіа у 2015-ому.

4. ANZ Banking Group

ANZ Banking Group разом із WorldVision у рамках своєї останньої соціальної кампанії подарували нове життя тенісній пов’язці. Соціальна кампанія полягала у тому, що користувачі мали запостити фото себе або своїх рідних і друзів у тенісній пов’язці, використовуючи хештег #HeadbandForGood. За кожне фото банк жертвував $5 (із встановленим порогом у $100 000) для організації WorldVision, яка працює над подоланням бідності та несправедливісті у країнах третього світу.

5. Intel

Intel у сумісництві із зіркою соціальних мереж Hayatto, створили ролик, який просуває їхній новий процесор — Gen Core Processor. Hayatto створив цей кліп, зображаючи різні пристрої, які виготовляє Intel.

За матеріалами: unruly.co