Рекламодателям
Паблишерам
Технологии
Информация

Що робити і чого уникати в Instagram

Instagram – це чудова платформа для візуального контенту та брендингу з активною та лояльною аудиторією.  Але в гонитві за легкими лайками легко забути, що ти – бренд та маєш в першу чергу дбати про імідж.

Ми попередимо вас про 7 моментів, де дуже легко перетнути межу.

  1. Регулярність

    giphy-5

Постити регулярно.
Якщо створювати пости регулярно, ви весь час будете у полі зору вашої аудиторії і ваша сторінка зростатиме. Спробуйте почати із 3 постів на тиждень, надалі можете збільшити частоту публікацій. 

Постити занадто часто
Як і в будь-якій іншій мережі, ви не хочете дратувати свою аудиторію та завалювати спамом. Оптимальний варіант – 1-3 пости на день.

2. Посилання

Посилання у профілі

Instagram надає вам місце для одного посилання, скористайтеся ним. Коли з’являється новий продукт, пост у блозі або лендінг-сторінка, яку потрібно анонсувати, вставте посилання на них у профілі і публікуйте пости з відповідним call-to-action. Це чудовий спосіб генерації трафіку, якщо у вас активна аудиторія.

Посилання у постах або коментарях

Деякі бренди продовжують публікувати короткі, але все одно неклікабельні посилання у постах в надії, що користувач все-таки запам’ятає їх та буде вручну вбивати у поле браузера. Якщо ви також це робите, припиніть. Краще розмістіть клікабельне посилання в профілі.

3. Запитання для підвищення активності

giphy (6)

Запитувати аудиторію

Хочете, щоб ваша аудиторія була активнішою? Не соромтесь поставити кілька запитань. Дозвольте аудиторії обрати якого кольору буде новий продукт або про що має бути ваша наступна книга. Можливо, відповіді з’являться не одразу – нехай це вас не засмучує.

Ставити беззмістовні запитання

Не варто ставити запитання, які мають на меті лише підвищення активності та не несуть ніякого змістовного посилу. Всі ці “Ми вже випили свою ранкову каву, а ви?”, “Наш продукт найкращий в світі, згодні?” насправді не підвищують активність, не пасують бренду та виглядають як незгарбні загравання з підписниками.

4. Взаємодія з аудиторією  

giphy

Осмислена взаємодія

Бренд має бути живим: лайкайте та коментуйте контент, який створюють інші користувачі. Вступайте у діалог, слідкуйте за хештегами, знаходьте нових друзів та бренд-амбасадорів.

Бездумний масфоловінг

Не намагайтеся взаємодіяти з користувачами, які не є цільовою аудиторією бренду. Загальні автоматичні коментарі дуже діють на нерви, так само, як і коли на вашу сторінку раз за разом підписується один і той самий акаунт. Ви нікого не обдурите – користувачі соціальних мереж – профі в таких речах. Вас можуть почати вважати за спам, і занести в “чорні списки”.

5. Фірмовий стиль

giphy (3)

Створити фірмовий стиль

Створення і закріплення фірмового стилю вашої сторінки підвищить activity rate і допоможе відрізнити ваші пости від загального інформаційного фону. Поміркуйте над тим, як ви заявите про себе візуально. Оберіть кольори та фільтри, які нададуть вашим фото «фірмового» вигляду.

Агресивний брендинг
Не варто зловживати брендингом та жертвувати змістом посту. Не забувайте, що Instagram – це в першу чергу візуальний контент, тому брендування постів має бути ще менш нав’язливим, ніж в інших соціальних мережах.

  1. Хештеги

giphy (4)

Релевантні хештеги

Використовуйте хештеги, релевантні для вашої галузі. Це надає вам можливість потрапити на очі своїй аудиторії. Проаналізуйте, за якими словами люди шукали б ваш продукт, і відповідно до цього оберіть хештеги. Також врахуйте те, наскільки релевантним є ваш хештег, адже правильний таргетинг – запорука успіху.

Беззмістовні хештеги

#Не #варто #використовувати #занадто #багато #беззмістовних #хештегів #instafood #girl #selfie #взаинмнаяподписка

7. Контент «behind the scenes» 

giphy (5)

Унікальні фото

Покажіть аудиторії фото, до яких вона інакше б не мала доступу: фотографія вашого робочого столу чи селфі з церемонії нагородження вашої компанії міжнародною відзнакою. Це ще одна причина, з якої користувачі захочуть зафоловити вашу сторінку.

Особисті фото

Не перетворюйте акаунт на офісні хроніки. Для смішних відео з корпоративу заведіть окремий закритий акаунт лише для колег.