Диджитал Пульс: новини, інсайти, продуктові оновлення
Будьте в курсі останніх подій у світі інтернет-реклами.
Фільтр по:
Продукти: Країни: Типи реклами: Очистити все
Фільтр
Home / Локальні продукти / Моделі закупівлі DOOH-реклами у 2022

Моделі закупівлі DOOH-реклами у 2022

AdMixer_DOOH

Marketer днями опублікував оглядову статтю про нову інтеграцію Admixer Advertising з Perehkid Outdoor. У цьому матеріалі ми хочемо детальніше розглянути усі нюанси і переваги нових DOOH-можливостей, і, головне, пояснити, як можна запустити рекламну по всьому Києву у кілька кліків. 

У нас вже є позитивний попередній досвід співпраці з Perekhid Outdoor. Цього ж літа ми розширили можливості закупівлі реклами на цифрових носіях в Києві та вже наприкінці серпня залучили першого клієнта. Комунікаційний холдинг Denstsu Ukraine разом з їх рекламодавцями стали першими, хто вирішив підсилити свої рекламні кампанії новими технологічними можливостями.

Мережа цифрових панелей Перехід Аутдор у Києві

Мережа цифрових панелей Perekhid Outdoor у Києві

Примітка: Дванадцять цифрових панелей здатні забезпечити понад 2,5 млн потенційних контактів на місяць. 

Нові моделі закупівлі реклами: гарантована покупка vs. аукціон

Коли DOOH реклама тільки з’явилася в Україні, її розміщення здійснювалось шляхом перемовин з приводу фіксованої ціни і гарантованої об’єму закупки. Це було спричинено насліддям офлайн-реклами і поточним потенціалом ринку. Такі моделі купівлі DOOH-реклами як і раніше є і нікуди не зникають, але у 2022 році способи закупівлі DOOH-реклами помітно диверсифікувалися. Разом з Perekhid Outdoor ми додали дві нові моделі медіабаїнгу: гнучку гарантовану покупку та аукціонну покупку.

Варіанти DOOH-розміщення на конструкціях Перехід

Аукціон. Попри незаперечні переваги гарантованої закупівлі реклами,  сьогодні горизонт планування багатьох компаній значно звузився. Тому цього року ми додали в робочий кабінет можливість аукціонної закупівлі, із гнучкішими можливостями налаштування. Втім, така модель не гарантує, що ціновий аукціон буде виграний, бо все залежить від попиту та інших ставок.

Аукціон для DOOH-реклами нічим не відрізняється від аукціону будь-якої іншої онлайн-реклами, де виграє найвища ставка. Як і в онлайні, мінімальний рівень ставки встановлює саме оператор зовнішньої реклами. 

Переваги такого способу покупки: 

  • Можлива оптимізація ціни залежно від попиту на конкретну площину/тайм-слот, оскільки оператор визначає лише мінімальну вартість.
  • Гнучкі можливості налаштування кампанії, доступність для розміщення короткострокових кампаній (розраховані на день-тиждень; годину-день).
DOOH-інвентар в Admixer.DSP можна закуповувати за моделлю аукціону

DOOH-інвентар в Admixer.DSP можна закуповувати за моделлю аукціону

Гнучка гарантована покупка. Ще одна новинка — гнучка гарантована модель. Цей вид закупівлі реклами з’явився в результаті поєднання гарантованої та аукціонної моделей. Такий вид медіабаїнгу наділений перевагами обох попередніх моделей: гнучке налаштування, можливість як короткострокових, так і довгострокових розміщень та високий пріоритет присутності. 

Переваги:

  • Гарантія присутності — високий пріоритет розміщення (вище за аукціон)
  • Гнучкий вибір площин, часу, днів розміщення
  • Гнучкий вибір тайм-слотів для розміщення: прайм-тайм, обідній час та ін.
  • Доступність для розміщення короткострокових кампаній (розраховані на день-тиждень; годину-день)

Гарантована покупка. Це найкласичніший вид закупівлі реклами, з якого все починалося. Ви сплачуєте певну ціну й отримуєте певні очікувані результати по розміщенню. З таким видом закупівлі можна легко прогнозувати на місяці вперед.  

Переваги

  • Гарантія присутності – найвищий пріоритет показу
  • Гнучкість при обранні рекламних площин

«З моменту появи DOOH в Україні, всі оператори мріяли почати продаж DOOH як диджитал. Проте наразі весь DOOH інвентар продається як звичайні площини, так само як і все інше останні 30 років. Завдяки співпраці з Admixer Advertising, Perekhid Outdoor першим в Україні починає надавати рекламодавцям можливість робити смарт-розміщення на цифрових носіях зовнішньої реклами. Те, що вчора здавалось нереальним, як наприклад поєднати в одному міксі рекламу на YouTube і в DOOH, тепер буденність.»

Андрій Безпалий, Директор Perekhid Outdoor

Процес закупівлі DOOH-реклами

Керувати показами цифрової зовнішньої реклами через робочий кабінет DSP можна так само, як і банером 300 х 250.  Підвантажуєте ваш креатив, обираєте налаштування таргетингу і врешті обираєте цифрові екрани, на яких ця реклама буде розміщена. 

Наразі таргетинг такої реклами на екранах  Perekhid Outdoor можливий за наступними параметрами: конструкція, день тижня, час доби. А керувати самими запусками або паузами можна у режимі реального часу.

«Такі колаборації відкривають нові горизонти як для нас, так і для рекламодавців. По-перше, розміщення DOOH-реклами сьогодні таке ж просте, як і розміщення будь-якої іншої онлайн-реклами. По-друге, робочий кабінет DSP дає можливість отримати верифікацію показів та підтвердження факту розміщення реклами за допомогою 3rd-party інструментів. І це вже не кажучи про те, що більше ніяких кілометрів ефірних довідок.»

Володимир Горшков, COO Admixer Advertising

Переваги розміщення на екранах Перехід Аутдор

Переваги розміщення на екранах Perekhid Outdoor

Ключові моменти 

  • DOOH – категорія реклами із найбільшими показниками росту.
  • Наразі в Україні, а особливо в великих містах, є достатньо цифрових зовнішніх носіїв, що робить DOOH-рекламу впливовою частиною маркетинг-міксу.
  • Запускати DOOH рекламу з кабінету DSP так само просто, як і будь-яку банерну рекламу.
  • Наразі закуповувати DOOH рекламу на екранах  Perekhid Outdoor можна трьома способами: гарантована ставка, аукціон, гнучка гарантована ставка. 

У 2021 рік, доля DOOH-реклами в Україні виросла на 78% у порівнянні з 2020 роком (ВРК). Її незаперечні переваги, такі як гарантований контакт з аудиторією, позитивне сприйняття, широкі охоплення, а нерідко й інтерактивність проклали їй доріжку в маркетинг-плани самих різних брендів. Така реклама не лише підвищує впізнаваність бренду, але й доповнює рекламні кампанії бренду на інших каналах. Тому ми бачимо стрімкий розвиток ролі DOOH у маркетингових стратегіях брендів: від вау-креативів з використання елементів augmented reality до стандартного нагадування про бренд біля точок продажів. 

З будь-яких питань на тему цієї статті, пишіть на адресу: info@admixer.ua  

Scroll To Top