Home / DOOH / DOOH: інтерактивні медіаекрани 9planet.media доступні в Admixer.DSP

DOOH: інтерактивні медіаекрани 9planet.media доступні в Admixer.DSP

9planet.media

Якщо у 2021 році OOH переживала наслідки пандемії, а оператори зовнішньої реклами почали активно готуватися до programmatic-майбутнього, цифрова зовнішня реклама (DOOH) була на підйомі, і ця тенденція має намір зберегтися. Бренди активніше включають у свої медіаплани цифровий зовнішній простір, а прогнози Exchange Wire кажуть, що у 2022 році інвестиції в нього зростуть більш ніж на 36% у річному обчисленні.

Не чекаючи втілення прогнозів, Admixer Advertising розширює можливості зовнішнього цифрового розміщення для своїх клієнтів завдяки новому партнерству з 9planet.media.

Planet 9 — місце, де стратегія і технології стають рекламою, що запам’ятовується

Planet 9 Media – оператор digital зовнішньої реклами, яка доповнює міське середовище та сприяє ефективному просуванню брендів та продуктів.

Екрани оператора представлені у 3 містах: Київ (вулиця Набережно-Хрещатицька, бульвар Лесі Українки, ТРЦ Retroville, Paladis БЦ, ТРЦ Район, проспект Миколи Бажана та Верхній Вал), Одеса (вулиця Пироговська та Семафорний провулок) та Чернігів (ЦУМ).

Демонструється реклама без звуку з 7:00 до 22:00 на київських локаціях, з 6:00 до 24:00 на одеських та з 6:00 до 22:00 у Чернігові. Тривалість одного рекламного блоку становить 3 хвилини, а рекомендований хронометраж рекламного ролика – 10 секунд. Це пов’язано з тим, що довге за часом відео з більшою ймовірністю потенційні клієнти не будуть дивитися до кінця, а саме на фінал роликів припадає контактна інформація, Call To Action та інша важлива інформація. Крім технічних вимог для розміщення, важливо враховувати ще один нюанс: контент обов’язково має відповідати закону України про рекламу.

Безумовно, показник OTS (opportunity to see) та кількість показів на добу різняться залежно від локації. Так, найвищий OTS – 131 000 людей має екран на проспекті Бажана, а одразу за ним іде бульвар Лесі Українки зі 127 000 у Києві. Чернігівський ЦУМ може похвалитися OST у розмірі 30 000 осіб на добу, а екрани в Одесі пропонують від 49 000 до 57 000. Кількість виходів ролика за добу залежить від індивідуальних налаштувань кількості виходів у трихвилинному блоці.

Потенціал та переваги

Реклама на відеоекранах є однією з найпомітніших та найефективніших видів зовнішньої цифрової реклами. Яскраве та динамічне відео привертає більше уваги, ніж статичний сюжет, краще запам’ятовується, а інформація, продукт чи сюжет можуть бути продемонстровані у динаміці у різних форматах: мультфільм, комп’ютерна графіка та анімація, відео баннер, відеографіка тощо. Бренд та рекламодавець можуть використовувати вже наявний відеоконтент, призначений для розміщення на інших майданчиках. І хоча адаптація відео для різнорідних екранів потрібна, вона не потребує такої кількості ресурсів, як виробництво нового відео.

Крім того, реклама показується з певною циклічністю, що сприяє просуванню бренду чи товару. Завдяки тому, що екрани розташовані в місцях скупчення або проїзду великої кількості людей, а відео зазвичай повторюються з кожні 3-7-15 хвилин, рекламу гарантовано побачить широка аудиторія.

Запуск реклами на медіаекранах

Для роботи з програматик-рекламою на екранах Planet 9 Media знадобиться доступ до рекламного кабінету Admixer.DSP. Екрани працюють на базі системи Advision, тому розмістити рекламну кампанію буде досить легко. Щоб запустити рекламу, необхідно вибрати зі списку всіх операторів DOOH “Planet 9 Media” як місце розміщення рекламного ролика, а потім запустити свій креатив.

Здійснюється продаж показів у двох форматах: статичне розміщення на певний період та за CPM моделлю. Що стосується таргетингу доступні налаштування з гео, часом доби та погодними умовами. Аудиторія екранів Planet 9 – це 60% чоловіків та 40% жінок, 60% водії та пасажири автомобілів та 40% пішоходи.

Замість резюме

За останні два роки сильно змінилися звички людей, що призвело до пошуку нових та гнучких інструментів для адаптації рекламних стратегій до поведінки споживачів. Серед важливих тенденцій – активне використання цифрових носіїв. Сьогодні DOOH можна побачити на торгових центрах, висотках, таксі, маршрутках та на багатьох інших поверхнях. Зовнішня реклама в Україні, як і на інших ринках розвиватиметься і внаслідок збільшення кількості доступних для розміщення просторів та появи нових digital-форматів.

Докладніше про програматик в DOOH можна прочитати в наших попередніх матеріалах.

Scroll To Top