Home / Новини / Restart від Admixer Advertising: перезапуск ринку

Restart від Admixer Advertising: перезапуск ринку

Digital_Restart_Admixer

Admixer вже понад 12 років працює на українському ринку онлайн-реклами. За цей час відбулося багато подій: перехід у mobile-first світ, популяризація відеоконтенту, коронавірус і от тепер війна. Втім ми ніколи не були пасивними спостерігачами, а скоріш першопроходцями у багатьох напрямках. Ми були першими представниками та селерами чисельних міжнародних продуктів, ініціювали відкриття офісу IAB Ukraine, а наприкінці весни 2022 запропонували ринку програму Restart, про що вже днями розповів Sostav.ua.

Ініціатива Restart: початок

Наприкінці весни ринок інтернет-реклами, як і багато інших індустрій, опинився у тяжкому становищі. В деяких рекламодавців змінилися пріоритети, але у великої кількості просто не було бюджетів, щоб продовжувати маркетингові активності у звичному ключі. Ми, в Admixer Advertising, вирішили допомогти бізнесам перезапустити рекламні активності без додаткових витрат. 

Ініціатива стартувала наприкінці весни й була націлена на допомогу у перезапуску рекламних кампаній без додаткових бюджетів бізнесам, які продовжували і продовжують свою діяльність в Україні.

Вдячні за таку ініціативу, це дало змогу 4 нашим клієнтам в скрутні часи з обмеженими планами і бюджетами бути присутніми онлайн і нагадати споживачам про свої товари, – представник компанії MixDigital

Спочатку ми звернулись до паблішерів із проханням надати інвентар для безкоштовного запуску рекламних кампаній рекламодавців. Отримавши певний пул пропозицій, ми звернулись до рекламних агенцій, розказавши їм про ініціативу і запропонувавши розподілити доступний інвентар серед рекламодавців, у яких наразі немає можливості просувати свої продукти/сервіси через брак бюджету. Втім всі охочі також могли взяти участь в ініціативі, заповнивши форму на сайті admixer.ua. 

Додатково, за безплатні розміщення, рекламодавці могли віддячити паблішерами донатами, які в кінці періоду мали рівномірно розподілитися між всіма паблішерами. 

Дякую за ініціативу з рестартом, яка стала вагомим першим кроком на шляху відновлення бізнесу у такий непростий час. Підтримка та партнерство – це ключові фактори взаємовідносин, на яких будується наше світле майбутнє, – представник компанії Starcom

Ініціатива Restart: результати

1-го жовтня після майже чотирьох місяців активної роботи ініціатива Restart припинила свою роботу, але через гарний привід. У вересні стало зрозуміло, що ринок онлайн-реклами вже прийшов до тями, тому нагальна потреба у такій ініціативі зійшла нанівець.

Нещодавно ми провели аналіз показників реклами на початку літа і сьогодні. Наразі ситуація значно покращилася. Ініціатива Restart дійсно реанімувала багатьох рекламодавців, які навесні повністю забрали свої бюджети з онлайн-реклами. Ми раді були долучитися до Restart, – представник сайту Kontrakty.ua

Сумарно в ініціативі Restart взяли участь близько 20 рекламодавців та 50 паблішерів. Відкручено було майже 15 мільйонів показів і охоплено 4 мільйони унікальних користувачів. Варто зауважити, що під рекламою маються на увазі не тільки банери, але й брендування сайтів та PR-статті. Так протягом літа ви скоріш за все хоча б раз читали чи бачили результати ініціативи Restart.

Радіогрупа ТАВР МЕДІА співпрацює з Admixer з 2016 року, ми разом запускали інноваційні рекламні продукти і довіряємо одне одному. Тому замість питання, чи приєднуватись до ініціативи «Діджитальний бізнес-рестарт», виникло лише: «Скільки інвентарю виділяти?». Дякуємо колегам з Admixer як за ініціативу, так і за те, що вони взяли на себе весь клопіт з організації.

Паралельно ми створили ефірну програму «Працюємо для перемоги!», де безкоштовно розповідаємо про бізнеси, що допомагають державі, ЗСУ, українцям. Не всі з них були нашими рекламодавцями, але всі відтепер стали друзями.

Рекламний ринок України не вперше був у важкому стані. Завдяки єднанню та підтримці носії реклами та рекламодавці знову пережили темні часи. Звісно, попереду ще багато роботи в умовах обмежених бюджетів та людських ресурсів, і треба бути ще більш креативними та гнучкими, ніж раніше. Але лише так, разом, ми переможемо! – представник компанії TAVR-Media.

Restart_partners

Додатковим приємним бонусом стало те, що по закінченню ініціативи рекламодавці, які розмістили свої кампанії безплатно, запланували майбутні, вже платні рекламні активності з паблішерами, з якими працювали під час Restart.

Якщо порівнювати обсяги показів реклами на початку літа і зараз у кінці вересня, то можна констатувати, що ці обсяги зросли. Ця ініціатива Restart, як бачимо, була корисною. Рекламодавці почали повертатися, – представник сайту спортивних новин, Terrikon.com

Резюме

Ініціатива Restart була однією з цеглин, які допомогли утримати ринок онлайн-реклами в Україні та сприяли його швидкому відродженню. Сьогодні обсяги цифрової реклами ще не вийшли на показники цього періоду минулого року, і навряд вийдуть до кінця року, але позитивні тенденції вселяють надію. 

Ми висловлюємо подяку усім партнерам, які взяли участь в ініціативі, за допомогу у збереженні нашого спільного робочого середовища. 

Scroll To Top