Home / Практика

Category Archives: Практика

Feed Subscription

Если остальные разделы – это лекции и теория, то этот – лабораторная работа. Здесь мы рассказываем все чему научились сами или из первых уст, чему научились наши партнеры. И используем для этого классические общепринятые инструменты: интервью, кейсы, white paper

Econometrics and Brand lift

Бренд-ліфт чи економетричне моделювання: що краще для оцінки ефективності реклами?

З одного боку, оцінити ефективність рекламних витрат на важливі показники бренду не є проблемою для сучасної індустрії. Оцінка залежності або кореляції між рекламними витратами та, наприклад, продажами досить проста. Проте завдання ускладнюється, якщо йдеться не просто про рекламні витрати, а про оптимізацію медіаміксу або оцінку ефективності кожного з використовуваних рекламних каналів. Для цього необхідні інші підходи, про які детально розповіла ... Read More »

Programmatic_3 questions

6 важливих питань щодо programmatic: частина 3

Скільки житиме програматик, стільки і з’являтимуться різні міфи щодо нього. Аби ніхто не зміг ввести вас в оману, ми продовжуємо відповідати на найважливіші питання, які необхідно розглянути на тему програматик. Ми вже ділилися першою та другою частинами наших відповідей. А нижче зібрали ще 6 запитань до третьої публікації. Питання: OTT та CTV: у чому різниця? За останні кілька років різко ... Read More »

SA360 case

Кейс: як залучити нових клієнтів за допомогою Search Ads 360

Чорна п’ятниця віднедавна є однією з найочікуваніших подій осені. Навіть увесь блиск і веселий хорор Геловіну відходить на другий план, коли останній Айфон можна придбати за пів ціни. Для торгових майданчиків – це золотий період, схожий за рівнем продажу із Новорічним. Тому кожний бренд включає Чорну п’ятницю до свого маркетинг-плану ще на початку року. Citrus – один із найголовніших рітейлерів ... Read More »

supply path optimization

КЕЙСИ SPO: оптимізуючи шлях реклами від продавця до покупця

Із моменту виходу програматика на авансцену інтернет-реклами і його подальшої популяризації, він виріс не лише в абсолютних і відносних об’ємах витрат, але й у кількості залучених гравців. Згідно з даними Lunascape кількість martech гравців у 2015 складала близько 2 тис. рішень, у 2020 році їхня кількість уже була близько 8 тис. у всьому світі. Кількість посередників у ланцюжки постачання реклами ... Read More »

SA360 кейс

Кейс: Як підвищити ефективність у висококонкурентному середовищі

Burger King – бренд, який останніми роками все більше нас дивує інноваційними рекламними кейсами. Від Біг Мака, прихованого за кожною фотографією головного бургера Burger King і упакованого в різнокольоровий папір Pride-бургера, до тролінгу McDonald’s з приводу соціальної дистанції. У епоху діджиталізаціі всього Burger King, природно, взяв курс також на оптимізацію і підвищення ефективності своїх зусиль в онлайні. Кейс: Burger King ... Read More »

Scroll To Top