Home / Практика / Кейс: Як підвищити ефективність у висококонкурентному середовищі

Кейс: Як підвищити ефективність у висококонкурентному середовищі

SA360 кейс

Burger King – бренд, який останніми роками все більше нас дивує інноваційними рекламними кейсами. Від Біг Мака, прихованого за кожною фотографією головного бургера Burger King і упакованого в різнокольоровий папір Pride-бургера, до тролінгу McDonald’s з приводу соціальної дистанції.

У епоху діджиталізаціі всього Burger King, природно, взяв курс також на оптимізацію і підвищення ефективності своїх зусиль в онлайні.

Кейс: Burger King Білорусь

Задача: в останні роки прибутковість компанії знижувалася, тому було прийнято рішення проаналізувати своє онлайн-присутність з метою оптимізувати витрати та поліпшити загальну рекламну стратегію. Вирішили зробити акцент на поліпшення видачі продукту в пошукових системах, використовуючи можливості Search Ads 360 (однієї зі складових Google Marketing Platform*).

Спосіб досягнення: разом з консалтинговим агентством Monday і діджитал-партнером Admixer Advertising Belarus була проаналізована позиція Burger King Belarus на ринку, після чого розробили новий підхід видачі продукту. Зокрема:

– оновили структуру пошукових кампаній за запитами: брендові, конкурентні і загальні;

– запустили Розумні Кампанії для збільшення кількості конверсій на вебсайтах і збільшення продажів;

– синхронізували конфігурацію SA360 з брендованими запитами в пошукових кампаніях, одночасно інтегрувавши конкурентні запити.

Результати: за допомогою цих тактик, всього за один місяць вдалося в три рази збільшити конверсії і одночасно на 40% знизити їх вартість!

* Google Marketing Platform – уніфікована рекламна та аналітична платформа, яка дозволяє отримувати необхідну аудиторію, використовуючи правильне повідомлення, в потрібний час. За допомогою інструментів платформи можна повністю контролювати будь-яку РК, перенастроювати та адаптувати її під абсолютно будь-які продукти / потреби клієнтів.

В Google Marketing Platform входять такі інструменти, як:

Display & Video 360 – для запуску медійних кампаній,

Campaign Manager – для запуску та управління рекламою,

Search Ads 360 – для настройки пошукових кампаній,

Analytics 360 – для аналізу даних і оптимізації результатів.

З питань про налаштування та запуску продуктів Google Marketing Platform пишіть в компанію Monday сюди або в Admixer – сюди.

Scroll To Top