Home / Практика / Кейс: як залучити нових клієнтів за допомогою Search Ads 360

Кейс: як залучити нових клієнтів за допомогою Search Ads 360

SA360 case

Чорна п’ятниця віднедавна є однією з найочікуваніших подій осені. Навіть увесь блиск і веселий хорор Геловіну відходить на другий план, коли останній Айфон можна придбати за пів ціни. Для торгових майданчиків – це золотий період, схожий за рівнем продажу із Новорічним. Тому кожний бренд включає Чорну п’ятницю до свого маркетинг-плану ще на початку року. Citrus – один із найголовніших рітейлерів електроніки в Україні – не виняток.

Але у 2020 році з метою оптимізації та збільшення рентабельності інвестицій бюджет на маркетинг було скорочено. А в березні розпочався карантин… Але все-таки плани на рік ніхто не скасовував, а в планах у Citrus із року в рік стояло збільшення прибутку. 

Задача

Так перед командою маркетингу постала задача – збільшити прибуток та бажану частку на ринку в ключових категоріях. У 2020 році компанія стала більше уваги приділяти показнику рентабельності інвестицій у рекламу.

Але 2020 рік окрім пандемії приніс ще й неймовірне зростання e-commerce. Навіть ті, у кого не було онлайн-майданчиків, розжилися інтернет-магазинами, ну а головний постачальник гаджетів в Україні вирішив активніше зайнятися наявним. 

Підхід

Для підвищення ефективності та рівня конверсій команда Citrus звернулася до своїх діджитал-партнерів – компанії Admixer Advertising. Після вивчення доступних інструментів, було вирішено працювати з продуктом оптимізації пошукових рекламних кампаній Google Marketing Platform – Search Ads 360 (SA360).

З метою максимізації конверсійних сигналів на всіх пристроях був встановлений код Floodlight і додатково інтегрований Campaign Manager 360 (інструмент, що допомагає легко аналізувати рекламні кампанії) з Firebase в якості джерела конверсій, які відбуваються в їхніх арр для SA360. Потім були застосовані стратегії сезонного коригування SA360 для підвищення ефективності стратегій ставок. 

Процес розв’язання задачі

Алгоритм оптимізації ставок збирає дані з більш ніж 21 сигналу (девайс, запит, стать, вік тощо) і сегментує зібрані дані до певних когорт. Для підрахунку співвідношення конверсій когорт система брала дані із джерела конверсій. Таким чином, чим якіснішими були дані та чим більше їх було, тим коректнішим був рівень конверсій і тим краще можна було потім скоригувати ставки на аукціоні.

У цьому кейсі алгоритми оптимізації ставок: 

  • отримували дані про конверсію лише платних каналів,
  • були збагачені даними крос-девайс конверсій,
  • були додатково скориговані зміною співвідношення конверсій через розпродаж.

Результат

У результаті правильних налаштувань, достатньої кількості даних та завдяки сезонності Citrus отримали:

  • збільшення доходів на 31%
  • збільшення рентабельності рекламних видатків (ROAS) на 42%
  • зниження ціни за конверсію СРА на 18%
  • збільшення конверсій на 59%
  • збільшення коефіцієнта конверсії на 12%

«Search Ads 360 дозволив нам врахувати всі дані щодо мобільних додатків та сезонних коригувань, аби ми могли зробити наші рекламні кампанії більш ефективними та збільшити наш дохід».

Андрій Бігун, Head of Digital, Citrus

*Google Marketing Platform – уніфікована рекламна та аналітична платформа, яка дозволяє отримувати необхідну аудиторію, використовуючи правильне повідомлення у потрібний час. За допомогою інструментів платформи можна повністю контролювати будь-яку РК, переналаштовувати та адаптувати її під будь-які продукти/потреби клієнтів.

До Google Marketing Platform входять такі інструменти, як:

Display & Video 360 – для запуску медійних кампаній,

Campaign Manager – для запуску та керування рекламою,

Search Ads 360 – для налаштування пошукових кампаній,

Analytics 360 – для аналізу даних та оптимізації результатів. 


З питань налаштування та запуску продуктів Google Marketing Platform пишіть у Admixer — сюди.

Scroll To Top